Tri nevjerovatne stvari o tebi – osvrt

Tri nevjerovatne stvari o tebi
Jill Mansell

Pročitano: 28.8.2016.

Imam jedan problem sa nekim knjigama. Jednom kad ih počnem čitati, ne mogu se natjerati da prestanem. Tri nevjerovatne stvari o tebi je jedna od tih knjiga.
Kada je počnete čitati, činit će vam se da je ova knjiga sasvim obična. No, to će se ubrzo promijeniti. Iz sasvim običnih ljudi, sa svakodnevnicom koja može biti slična bilo čijoj od naših, razvit će se jedna nevjerovatna priča o ljubavi, prijateljstvu, životu uopšte. Svi glavni likovi ove knjige su obični, ali imaju veliko srce, što ih čini posebnim, a time nam dokazuju da ne trebamo gubiti nadu, da možda tamo negdje postoji neko, koga čak i ne poznajete, ko će vam pomoći. Samo je potrebno strpljenje za to, čekanje na onaj trenutak koji će sve promijeniti.
Hallie je djevojka kojoj je potrebna transplatacija pluća da bi preživjela. Ne zna koliko joj je vremena ostalo, ali se trudi pomoći drugima sa njihovim problemima na stranici koju je nazvala „Tri nevjerovatne stvari o tebi“. I zaljubljena je. U svog doktora, Lukea. Tasha i Rory se zaljubljuju jedno u drugo nakon bizarnog upoznavanja. Rory voli opasne sportove, dok ih se Tasha užasava, no pristaje zbog njega iskušati skakanje iz aviona padobranom. Rory se neočekivano razboli od naizgled bezopasnog virusa i potrebna mu je transplatacija srca. Flo i Zander su jako zaljubljeni i, bez obzira na njegovu sestru koja to ne odobrava, ostaju skupa. Jedne večeri, Zander doživi saobraćajnu nesreću, a Flo i njegova sestra se iznenada nađu u dilemi trebaju li pristati na doktorov prijedlog da doniraju njegove organe i spase tuđe živote.
Naizgled obična knjiga, a toliko mnogo poruka šalje. Naizgled obični ljudi, a toliko spremni na osmijeh i pomoć. I par iskrenih prijatelja koji su tu da učine sve kako bi se osoba u nevolji osjećala bolje. A tu je i ljubav, to neizbježno sredstvo ka ozdravljenju. Oporavku duše.
Samo sam napisala nekoliko stvari o ovoj knjizi. Na vama je, ako je ovo vaš žanr i nešto što vas interesuje, da otkrijete ostalo. Ja je od srca preporučujem istinskim zaljubljenicima u nadu i lijepu riječ, kao i istinskim pobornicima za dobro i mir. I, naravno, ljubav.